2011. június 28., kedd

Pozitív megerősítések....


-Szeretem magamat ezért a régi sérelmeket elengedem és megbocsájtom.
-Kivétel nélkül mindenkit elengedek, aki valaha megsértett engem, és mindannyiuknak egészséget, boldogságot, és az élet minden örömét kívánom.
-Embertársaimat teljes szívvel elfogadom, és tartózkodom az ítélkezéstől gondolatban, szóban és cselekedetben.
-Ha felismerem, hogy valakit megbántottam, kész vagyok bocsánatot kérni.
-Könnyen rászánom magam a bocsánat kérésre, mert tudom, ezzel a bennem lévő feszültséget is feloldom.
-Örömmel élem át a jelen perceit.
-Életemben mind gyakoribb a belső béke és a nyugalom.
-Szeretem magamat, ezért testemnek szeretettel gondját viselem. Tápláló ételekkel és italokkal látom el, szeretettel ápolom és öltöztetem.
-Figyelek a jelekre, amelyekkel testem üzen nekem, üzeneteit mindig figyelembe veszem.
-Testem egészségtől és energiától duzzad.
-Becsületes, őszinte, lojális, hűséges, boldog és sikeres társat vonzok tapasztalataim körébe.
-Szeretem magamat, ezért olyan munkát végzek, amiben örömömet lelem, amiben tehetségemet és alkotóképességemet szabadon kamatoztathatom.
-Munkámért bőséges ellenszolgáltatás a jutalmam.
-Tudom, hogy mindazt, amit embertársaim felé nyújtok, megsokszorozódva visszakapom.
-Szükség van rám, ezért a felkínálkozó lehetőségekből életkoromtól függetlenül kedvem szerint válogathatok.
-Tudom, hogy a pénz a rajtam keresztül áramló energia része. Ezt az energiát bölcsen és építően használom.
-Minden döntésem a javamra válik.
-Lényem középpontjában a szeretet végtelen forrása van. Ez a szeretet megtölti a szívemet, a testemet, a tudatomat, egész lényemet.
-Hálás szívvel, vidáman kezdem a napot.
-Lelkesen várom a nap eseményeit, hisz tudom, hogy életemben csak a jó kaphat helyet. Szeretet, békesség és tökéletes egészség tölti el a tudatomat és a testemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése