2014. március 28., péntek

Pozitív gondolatok Luis L.Hay-től



Pozitív gondolatok    

Luis L.Hay  Minden rendben című könyvéből – a teljesség igénye nélkül..



AGY

Én vagyok az elmém szeretetteljes kezelője

AGYVÉRZÉS

Otthon vagyok az univerzumban.Teljesen biztonságban vagyok és megértenek engem.

AKARATLAN IZOMRÁNGÁS

Elfogad engem az élet teljessége. Minden rendben, biztonságban vagyok.

ÁLMATLANSÁG

Szeretettel elengedem a napot és észrevétlenül békés álomba merülök, tudván, hogy a holnap gondoskodik rólam.

ALLERGIÁK

A világ biztonságos hely. Biztonságban vagyok, megbékéltem az élettel.

APÁTIA

Biztonságos dolog érezni, megnyílok az élet előtt. Hajlandó vagyok megtapasztalni az életet.

ARTRITISZ /ízületi gyulladás/

Én vagyok a szeretet.  Most úgy döntök, hogy szeretem és elfogadom magamat. Szeretettel tekintek másokra.

ARANYÉR

Elengedek mindent, amit nem szeretek. Mindenre van idő és hely, amit meg akarok tenni. Könnyedén és kényelmesen /szeretettel/ elengedem azt, amire már nincs szükségem. A múlt véget ért. Úgy döntök,hogy szeretem és elfogadom magamat a jelenben. Szabad vagyok, szeretett vagyok.  Magam vagyok a szeretet.

Csak az hagyja el a testemet, amire már nincs szükségem



CUKORBETEGSÉG

Ez egy örömteli pillanat  Most úgy döntök, hogy megtapasztalom a mai nap édességét.

HASNYÁLMIRIGY
Az életem édes. Szeretem és elfogadom magam, egyedül megteremtem az  édességet és örömöt az életemben.

CSÍPŐ

Minden nap örömöt rejt. Tökéletes egyensúlyban vagyok. Minden életkorban könnyedén és örömmel haladok előre az életben.

DEMENCIA

Tökéletes helyen vagyok és mindig biztonságban vagyok.

DEPRESSZIÓ

Most meghaladom mások félelmeit és korlátait. Én teremtem az életemet.

EMÉSZTÉSI ZAVAR

Minden új élményt békésen és örömmel  emésztek meg és dolgozok fel.

ÉRELMESZESEDÉS

Teljesen nyitott vagyok az élet és az öröm iránt. Úgy döntök, hogy szeretettel nézem a dolgokat.

/TÚLZOTT /ÉTVÁGY

Biztonságban vagyok  Biztonságos dolog érezni.

Az élet biztonságos és örömteli.

Háj a hason: spirituális táplálékkal táplálom magam, elégedett és szabad vagyok.

Háj a combon: úgy látom apámat, mint senki által nem szeretett gyermeket, és könnyedén megbocsátok. Mindketten szabadok vagyunk.

Háj a csípőn: Hajlandó vagyok megbocsátani a múltat. Biztonságos dolog számomra meghaladni a szüleim korlátait.

FÁJDALOM

Szeretettel elengedem a múltat. Ők szabadok és én is szabad vagyok.

Most minden rendben van a szívemben.

FÜGGŐSÉGESK

Most  felfedezem milyen csodálatos vagyok. Úgy döntök, hogy szeretem és jól érzem magam.

Alkoholizmus – A jelenben élek. Minden pillanat új. Úgy döntök, hogy látom saját értékességemet.

Szeretem és elfogadom magamat.

EGYIK FÜGGŐSÉG LEHET ---TÚLSÚLY, ELHÍZÁS, ZSÍRLERAKÓDÁS  

az isteni szeretet oltalmaz Mindig teljes biztonságban vagyok. Hajlandó vagyok felnőni és felelősséget vállalni az életemért. Megbocsátok másoknak és most megteremtem az életemet, a biztonságomat  úgy,ahogy én akarom. Biztonságban vagyok. Megbékéltem az érzéseimmel. Biztonságban vagyok ott, ahol vagyok.  Szeretem és elfogadom magamat Megbocsátok másoknak. Megbocsátok magamnak.  Szabadon szerethetek és élvezhetem az életet.

FÜL

Szeretettel hallok.Harmónia vesz körül. Szeretettel hallgatom a kellemes és jó dolgokat. Én vagyok a szeretet központja. Most megtanulok bízni felsőbb énemben. Elengedek minden ötletet, amely nem a szeretet hangjától származik.

GYULLADÁS

Gondolataim békések, nyugodtak és kiegyensúlyozottak. Hajlandó vagyok megváltoztatni minden kritikával kapcsolatos mintát. Szeretem és elfogadom magamat.

HIPERAKTIVITÁS

Biztonságban vagyok. Minden nyomás szertefoszlik. Elég jó vagyok. 

Figyelemhiányos hiperaktivitás /ADHD/

Az élet szeret engem. Épp olyannak szeretem magamat, mint amilyen vagyok. Szabadon megteremthetek egy örömteli életet, amely működik számomra. Minden rendben van a  világomban.

ÍZÜLETEK

Könnyedén együtt haladok a változással. Életemet isteni útmutatás irányítja , és mindig a legjobb irányban haladok.

KERINGÉS

Szabadon áramoltathatom a szeretetet és az örömöt világom minden részében. Szeretem az életet.

KRÓNIKUS BETEGSÉGEK

Hajlandó vagyok változni és fejlődni. Most biztonságos, új jövőt teremtek.

MELL

Tökéletes egyensúlyban fogadom be és nyújtom a táplálékot.

Fontos vagyok, számítok. Most szeretettel és örömmel törődöm magammal. táplálom magamat.

Megengedem másoknak azt a szabadságot, hogy önmaguk legyenek.  Mindannyian biztonságban vagyunk és szabadok vagyunk

ÖREGEDÉS

Minden életkorban szeretem és elfogadom magamat.

Az életben minden pillanat tökéletes

Ősz haj – Életem minden területén megbékéltem, és kellemesen érzem magamat. Erős, rátermett vagyok.

PIKKELYSÖMÖR

Tudatában vagyok az élet örömeinek. Az életben a legjobb dolgokat érdemlem és elfogadom.

Szeretem és elfogadom magamat.

TUMOR – RÁK /OKA LEHET: RÉGI SÉRÜLÉSEK ÉS CSAPÁSOK DÉDELGETÉSE.  ESETLEG BŰNTUDAT/

Megerősítések:

Szeretettel elengedem a múltat és figyelmemet erre az új napra fordítom.

Minden rendben.

Megszabadulok minden gondolattól, vélekedéstől, személytől, ami/aki ebbe a helyzetbe juttatott.

Szeretettel megbocsátom és elengedem a múlt egészét!

Úgy döntök, hogy örömmel töltöm meg a világomat.

Szeretem és elfogadom magamat.

SZEM

Szeretettel és örömmel nézem a dolgokat.

Bármerre nézek szeretet vesz körül.

Most olyan életet teremtek, amelyre jó ránézni.

Elfogadom az isteni útmutatást és mindig biztonságban vagyok.

Biztonságban vagyok az itt és most állapotában. Tisztán látok!!

/gyerekkori szemprobléma esetén/  MOST HARMÓNIA, ÖRÖM, SZÉPSÉG ÉS BIZTONSÁG VESZI KÖRÜL EZT A GYERMEKET.

SZÍV

Szívem a szeretet ritmusára  ver.

Öröm, öröm, öröm.

Szeretettel megengedem, hogy öröm áramoljon át az elmémen, a testemen és az élményeimen.

Visszahozom az örömöt a szívem központjába. Mindenki felé szeretetet fejezek ki.

TÉRD

Rugalmas és áradó vagyok.

Magam vagyok a megbocsátás, a részvét és a megértés.

Könnyedén fejet hajtok és áramlok, és minden rendben.

Nem alázok senkit és nem alázkodok senki előtt.  Értékem tudatában vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése