2016. július 20., szerda





Mitől "személyes" egy általam festett mandala?

A születési adatok megadása után megnézem, hogy mely életfeladatok megoldására született le az illető.. A számok ismeretében a színekkel azokra a csakrákra hatunk, amelyek ezt a tanulási folyamatot segíti..!
Miért pont születési szám szerint festem a mandaláimat?
A mandaláról és annak hatásáról már sokat hallottatok.
Amikor a több éves pasztell-mandalákról áttértem az üvegmandalára úgy éreztem, hogy valami pluszt szeretnék beletenni, hisz nagyon sokan festünk mandalát.
Mivel azt tudtam, hogy a színeknek milyen hatása van a szervezetre, átgondoltam, mitől lenne a mandalám személyre szabott. Ekkor döntöttem úgy, a születési adatok alapján megnézem milyen életfeladat megoldására született az egyén, akinek festek.
Ekkor elkezdtem a környezetemben mindenkit tesztelni, hogy a születési számai alapján meg tudom-e mondani tényleg – ahogy azt Dan Millman könyvében olvastam – hogy milyen feladatok elé állítja őt az élet.
Sok esettanulmány után meggyőződtem, hogy igen, totális az összefüggés a születési adatok, az annak alapján megállapított kódok, és az élettörténet között.
Ha tehát a születési adatokat összeadjuk kijön egy két jegyű szám, melyet ismét egy jegyűre redukálunk. Ez az a kód, amelynek alapján készül a mandala, amely életedben a tanulást, fejlődést segíti.
Amennyiben bővebben érdekel a téma.. ide teszem a videóm linkjét..
Ebben a műsorban a mandalákon kívül másról is beszélek, remélem nem fogsz unatkozni...
M.-T.E.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése