2014. november 11., kedd

Kopogtass - megerősítő mondatok





Kopogtass az egészségedért !
Megerősítő mondatok ... a módszer egy másik bejegyzésben olvasható!   <3


FÜGGŐSÉG

Most felfedezem milyen csodálatos vagyok.

Úgy döntök, hogy szeretem magamat és jól érzem magamat.


ALKOHOLIZMUS
A jelenben élek, minden pillanat új

Úgy döntök, hogy látom saját értékességemet.
Szeretem és elfogadom magamat

PÁNIK

 Rátermett és erős vagyok .

Minden helyzetet tudok kezelni az életemben.

Tudom mit kell tennem

SZORONGÁS

Szeretem és elfogadom magamat.

Bízom az élet áramlatában.

Biztonságban vagyok.


ZSIBBADÁS 


Megosztom az érzéseimet és a szeretetemet.
Reagálok a mindenkiben jelen lévő szeretetre. 
KIMERÜLTSÉG

Lelkes vagyok az élettel kapcsolatosan.

Tele vagyok energiával és lelkesedéssel..

DEPRESSZIÓ

Most meghaladom mások félelmeinek korlátait.

Én teremtem az életemet.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése