2014. november 8., szombat

Kopogtass az egészségedért: Megerősítő mondatok láb problémák esetén


Kopogtass az egészségedért
Megerősítő mondatok láb problémák esetén 

LÁB
Hajlandó vagyok együtt változni a és fejlődni  az idővel .
Biztonságban vagyok, az élet értem van  – ált. láb problémák
 Tökéletes egyensúlyban vagyok. Minden életkorban könnyedén és örömmel haladok előre az életben – csípő probléma.
Legjobb tudásuk szerint cselekedtek  /pl.gyermekkor, szülők/ Földolgozom őket – comb problémák
Rugalmas és áradó vagyok. Megbocsátó, megértő, rugalmas vagyok. Könnyedén fejet hajtokés áramlok, minden rendben – térd problémák
Az élet értem van. Magabiztosan és örömmel haladok előre, tudván, hogy minden rendben van a jövőmben – lábszár
Értem a feladatomat, kész vagyok változni az időkkel. Így van rendjén – lábfej probléma
A gondviselés őrködik lépteim felett. Életem irányítója én vagyok. Szeretem magamat és bízom magamban. Szeretettel tekintek a többiekre. A szeretet fényében látom az életemet – ízületi problémák
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése