2016. január 1., péntek






Megerősítések, szemezzetek belőle..


KRÓNIKUS BETEGSÉGEK
Hajlandó vagyok változni és fejlődni
Most biztonságos új jövő teremtek.
Tudom, hogy értékes vagyok
A boldogulás biztonságos számomra
Fontos vagyok, és maga az élet szeret engem
Az egyetemes terv része vagyok
Erős és rátermett vagyok
Mindenestől szeretem magamat
Minden nap történnek csodák
Belülre megyek, hogy feloldjam a mintát, amely megteremtette a mostani állapotomat és elfogadom az isteni gyógyítást

IZOM
Az élet biztonságos, biztonságos önmagamnak lennem.
Elégedett vagyok magammal, bízom saját erőmben.

ÍZÜLETEK
Átadom magamat a változásnak.
A gondviselés őrködik lépteim felett, mindig a helyes irányban haladok.

GYULLADÁS
Kész vagyok felhagyni az örökös kritikával.
Szeretem önmagam, bízom magamban.

SZÉKREKEDÉS
Amint elbocsátom a múltat, helyébe új, friss és eleven élmények lépnek.
Hagyom, hogy az élet átjárja egész lényemet.

TÉRD
Megbocsátó, türelmes, részvéttel teljes vagyok. Tétovázás nélkül haladok előre.

CSÍPŐ
Boldogan haladok előre, az életerő tart fenn és támogat.
Bizakodó vagyok, biztonságban tudom magamat. Szeretetteljes, megbocsátó vagyok.
Egyensúlyban vagyok.

VESE
A jót keresem mindenben. Csak helyes dolgok történnek velem. Elégedett vagyok.

HÓLYAG –
Elbocsátom a régit, és örömmel fogadom az újat.

TÚLSÚLY –
Biztonságban vagyok ott, ahol vagyok, egyre karcsúbb vagyok. Megteremtem saját biztonságomat.
Megbékéltem az érzéseimmel.
Szeretem és elfogadom magamat..


A kopogtatás módszeréről oldalsávban olvashatsz. „A minimum, amit magadért megtehetsz címmel.”



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése